13 January, 2010

Spring 2010 prêt-à-porter



Valentino och Lanvin, de här två designerna har gjort så fantastiska kollektioner for våren 2010. Jag skulle vilja ha på mig allt. Jag tror inte det fanns något som jag inte tyckte om. Det får mig att längta till våren och sommaren så himla mycket! Kollektionerna är så lättsamma och färgerna är precis vad jag vill ha! LOVE LOVE LOVE


Valentino and Lanvin, these two designers have done so beautiful collection for spring 2010. I would wear everything, I don't think I founded anything I disliked. It makes me yearn for spring and summer! The collections are so easy and the colors are exactly what I want! LOVE LOVE LOVE

By the way, I work on my photoshop skills. I've made this picture, it's not perfect, but it's fine. So do not look at my mistakes, look at the clothes.

Buona notte
Rumija

1 comment:

Anonymous said...

Va, vava, Valentino! Long Live Valentino =)