03 December, 2009

Hollywood

Två av mina klasskompisar, Stefano och Matthew, ska visa upp deras mini-kollektion i ett uteställe. Så jag ska iväg på pre-party hos dom och sedan ska vi ge oss iväg till Hollywood. Det har blivit väldigt mycket festande för min del. Vet inte längre vad jag ska ha på mig. Känner inte att jag har något snyggt.

Fashion drawing idag, nästa veckas läxa är att rita en av Max Maras kappor. Och utifrån den designa två liknande kappor. Ska bli kul! :)


Two of my classmates, Stefano and Matthew, are going to show their mini-collection in a bar. We're going at a pre-party at their place and later are we going to Hollywood. I've gone out and partying a lot. I even don't know what to wear. I feel that I don't have anything nice left.

Fashion drawing today, next weeks homework is to draw one of Max Maras coats. And from that draw two similar coats. It will be fun! :)

Tomorrow an I going to IKEA to buy some things. At Saturday am I going to have a dinner-party at my place. Yaaay!

Ciaoo
Rumija

No comments: