01 November, 2009

Vampires and other scary people


Igår var jag på Halloween party hos mina klasskompisar Matthew och Stefano (vampyrerna). Dom hade anordnat en fest i deras mysiga lägenhet. Dom hade gjort det fint med pumpor, spindelnät och fladdermöss. Vi drack, dansa och hade super kul.(Man har roligt när man är i bra sällskap). Jag fick lära känna massa nya människor. Vid midnatt begav vi oss mot nästa fest. Där träffade vi annat folk. Det hade nog varit mycket trevligare om det inte sluta så tidigt. Vid kl 02 bytte jag från mina high heels till ett par bekvämare skor. Det va dags att hem, 40 minuter senare var jag hemma. Jag älskar att ta promenader på kvällarna. Det är så fint och mysigt i Milano!

Yesterday I was at a Halloween party at Matthew and Stefano's place(the vampires). They had organized a party in their cozy apartment. They had done so nicely with pumpkins, cobwebs and bats. We drank, danced and had a great time(you have fun in good company) I've got to know a lot of people. At midnight we left to the next party. There we met other people. It would have been much funnier if it didn't end so early. At 2 am I switched from high heels to a pair of comfortable shoes. It was time for me to go home and 40 minutes later I was at home. I love to take walks in the evenings. It's so nice and cozy in Milan!

Thank you guys for a wonderful night!

Ciaoo
Rumija

1 comment:

Anonymous said...

grrr! vilka kakor :)