07 November, 2009

Today's wish list


Sitter hemma och äter frukost. Sent? Ja! Jag vaknade sent också.
Oscar de la Renta har så fantastiska kläder! Hittade några plagg som är helt underbara. Ja, jag skulle vilja bära dom, men nej, jag har inte råd att köpa dom! Jag hoppas dock att jag ska kunna köpa dom senare.
Jag hitta även en liknande variant från Michael Kors. Inte lika dyr, men väldigt fin den med.
Sen så är det dom underbara skorna som är från Givenchy. Dom skulle jag vilja ha på mig, så grymt snygga!

I'm sitting at home and eating breakfast. Late? Yes! I also woke up late.
Oscar de la Renta has amazing clothes! I found some garments that is wonderful! Yes, I would like to wear them, but no, I can't afford to buy them!
I hope that I will be able to buy them later.
I also found a similar variation from Michael Kors. Not as expencive, but it's also very nice.
The last is the gorgeous shoes from Givenchy. I would love to wear them!

The list:

1. Long sleeve jacket, Oscar de la Renta, €1350
2. Slim skirt, Oscar de la Renta, €680
3. Tweed short-sleeved jacket and tweed pencil skirt, Michael Kors, €900 and €500
4. Givenchy peep-toe boots, €850

Snart uppdaterar jag med gårdagens köp! I'm updating soon with yesterday's purchase!

Ciaoo
Rumija

No comments: