17 November, 2009

New things...


Tog en promenad ner till Duomo idag. Meningen var att jag skulle köpa saker till skolan, men jag hittade inte det jag var ute efter så jag köpte skor och väska.
Var jag än går så är dom produkter jag behöver slut. Varför?! Det är jobbigt och Luca(TR technique läraren) kommer att bli arg på mig imorgon!

Jag har varit på jakt efter lårhöga stövlar. Har inte hittat något bra, antingen är dom för höga eller så är dom inte snygga(Jag kan inte ha för höga, är för kort). Dom jag köpte idag var helt ok, inte dom snyggaste, men dom var väldigt billiga! Var tvungen att köpa en väska. En stor som jag kan ha mina skolsaker i. Även den var väldigt billig! Jag är ingen big spender, jag är en smart spender :) haha

Det är jul snart så jag måste skämma bort min systerson. Köpte tidig julklapp till honom från Original Marines. Dom har så fina bebis kläder. Jag såg en jätte snygg vinter jacka i bebisformat. Får se om jag köper den till honom också.


I took a walk down to Duomo today. I was looking for some things for school, but I didn't find anything. But I bought a pair of shoes and a bag. Wherever I go, the things I need is finished. Why?! Luca(the teacher) is going to be so mad at me at tomorrow's TR Technique!

I've been looking for a pair of over knee boots, but I haven't found any nice ones. Today I bought a pair of boots, they are ok, but really cheap. I also bought a bag. I need a big bag that I can put my school materials in. This one is perfect. And it was also really cheap! I'm not a big spender, I'm a smart spender! :) haha

It's Christmas soon, so I have to spoil my nephew. Today I bought a early gift to him from Original Marines. They have so cute baby clothes. I saw a really nice baby jacket. I think I might buy it to him.

Above is one picture of the bag and the boots.
The price is €30 each, that's cheap!

Ciaoo
Rumija

1 comment:

Buddha said...

i belive in you, oh yes i do!! puss