30 November, 2009

Dålig uppdatering/ Bad update...


Hej alla snygga läsare!
Förlåt för dålig uppdatering. Mycket har hänt de senaste dagarna.
I torsdags blev det spontan utgång, var inte hemma på hela dagen, kom hem kl 06 dagen därpå. På fredagen var jag för trött för att jag något alls(missade min frisörtid och min lektion).
På lördagen jag jag och mina vänner ut för att fira en klasskompis som fyllde år. Vi gick till Le Banque. Grymt ställe! Synd att det tog 1 timma för att lämna jackan i garderoben.
Kl 02, på övre dansgolvet, jag och mina kompisar dansar till "tonight's gonna be a good night". Helt plötsligt ser jag 2 av mina bästa vänner och min syster från Sverige framför mig. Jag förstod verkligen inte att det var sant. Så himla kul det var! Snacka om "good night"!
Igår gick vi på en antik marknad. Jag är på jakt efter en päls väst, hittade riktigt snygga i vintage butiker, men dom var alldeles för dyra. Dom kostade minst 2500kr.
Idag gick jag till skolan. Hade 3 timmar Material Technology. Inte så roligt!
Efter det träffade jag mina vänner och dom ville shoppa a la Milano.
Imorgon ska vi till Duomo för att shoppa lite till och senare på kvällen ska vi på aperitivo och efter det ska vi ut. (Fyller år på onsdag, ni har väl inte glömt?)
På onsdag eftermiddag åker dom hem. Får träffa dom till jul igen :)


Hey all my good-looking visitors!
I'm so sorry for the bad update. A lot of things have happened the last days.
On thursday me and my friends went out, I didn't come home until 06 at friday morning. I was to tired to do anything at all that friday. (I even missed my appointment to color my hair and my History of fashion class)
At saturday night, me and my friends went out to Le Banque. Such a good place! Too bad it took 1 hour to but in my jacket in the closet.
At 2 am, the upper dancefloor, we where dancing to "tonight's gonna be a good night". Suddenly I see 2 of my best friends and my sister a front of me. I couldn't belive it. It was so fun! It really was a "good night"!
Yesterday we went to a antique market. I'm looking for a fur. I found so nice ones for a vintage store, but they where to expensive. They cost €250.
Today I went to school, we had 3 hours of Material Technology. Not really fun!
After that class I met my friends. They wanted to shop a la Milano. Tomorrow are me going to Duomo again. Later that evening are we going for a aperitivo and the out to party!(My birthday is on wednesday, I hope you haven't forgotten!)
They are going back to Sweden at wednesday. I will see them again at Christmas :)

At wednesday am I going to show some pictures from this week and the pictures from TR technique (volume skirt).


Buona notte
Rumija

1 comment:

Anonymous said...

larde sig mycket