09 November, 2009

Cotton, linen, wool and silk



Jag tror att jag hade den tråkigaste lektionen idag. Materiallära. Dom som känner mig sen tidigare, vet att det inte är min starka sida. Jag läste materiallära i 3 år på gymnasiet. Det fånga inte riktigt mitt intresse. Det gör det inte bättre nu när jag ska behöva läsa det igen!
Jag ska dock göra mitt bästa och jag ska se till att jag inte får underkänt igen!
Nu är det dags att sticka, min första läxa. Kul!

I think I just had the most boring lesson. Materials technology. Those who now me already, should now that this is not my favorite subject and I read it in 3 years in high school. It doesn't make it any funnier that I have to read it again! I will however do my best and I'll try not to fail again!
Now it's time for knitting. It's my first homework, yaaay!

När jag ändå håller på så kan jag lägga upp mitt favoritplagg för dagen!
While I'm in hear I can show you my favoritegarment for the day!
The price is €1500 and it can be bought in net-a-porter.com.

Ciaoo
Rumija

No comments: