27 October, 2009

Today's wish list





Även fast det är varmt i Milano på dagen, så är det väldigt kallt på kvällen. Jag har kollat på stickade tröjor från olika sidor. Jag har hittat min personliga favorit. Den finns att köpa på net-a-porter.com och kostar €900. Dyr, men otroligt snygg!

Jag har även tittat lite mer på Jimmy Choo's kollektion för H&M. Hittat några plagg som jag tycker är väldigt fina.
1. Svart Jumpsuit, pris €60
2. Grå moccaklänning, pris €200.
3. Svarta skor, pris ca €100
Jag tror inte att jag skulle passa i jumpsuiten för att jag är så kort. Men jag ska absolut prova den! Det kanske inte är så farligt.


Even though it's hot during the day in Milan, it's really cold at night. I've been looking for knitwear from different sites. I've found my personal favorite. It can be purchased at net-a-porter.com och it costs €900. Expensive, but incredible beautiful!

I've also been looking some more at Jimmy Choo's collection for H&M. I've found some graments that is very nice.
1. Black Jumpsuit, price €60
2. Gray suede dress, price €200
3. Black shoes, price ~ €100
I don't think I would look good in the jumpsuit 'cause I'm so short. But I'll definitely try it! It might not be that bad.


Ciaoo
Rumija

No comments: