25 October, 2009

Not fair...


Jag sitter hemma denna lördagsnatt och tittar på modevisningar. Chanels visningar lockar mest. Kläderna är så otroligt snygga och visningarna är så snyggt gjorda. Jag tittade precis på Chanels Vår-sommar 2010 prêt-à-porter show. Inte nog med att kläderna var helt underbara så hade de även en sångare på plats. Lily Allen sjöng en låt under visningen, så grymt bra. Låten heter Not fair. Första gången jag lyssna på den va den jätte bra, tänkte inte på vad hon sjöng. Jag kolla upp låten och lyssna på den ett par gånger. Lily är känd för att ha lite speciella låttexter, jag har alltid tyck om henne, hon får mig att skratta. Den här låten är även bättre än dom andra. Jag föreslår att ni lyssnar på låten och på texten! Sjukt rolig!
Nu ska jag fortsätta med att titta på visningar. Ska försöka planera något kul till morgondagen.
Buona notte.

I sit at home this Saturday night and watching fashion shows. Chanels fashion shows attract the most. The clothes are incredible and the shows are so beautifully made. I just looked at Chanels spring-summer 2010 prêt-à-porter show. Not only where the clothes quite beautiful, they also had a singer on stage. Lily Allen sang a really good song. Not fair is the song. The first time I listen to it I thought it was very good, I didn't think at what the song is about. I checked out the song and listened to it a few times. Lily is known for making songs with "special" lyrics, I've always liked her, her songs make me laugh. This song is even better than the others. I suggest you listen to the song! It's really fun!
Well, now I'll continue watch fashion shows. I will try plan something fun for tomorrow.
Buona notte.

Rumija

1 comment:

Keith said...

hi rumija, very nice to see your fashion blog, keep going with the hard work!